سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 314975
کل یادداشتها ها : 81
خبر مایه

موسیقی


به نام خدا
با عرض سلام و تبریک  ولادت با سعادت  بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) 
 فرهنگ، حوزه ای از حیات روحی انسان و ساحتی از وجود جمعی اوست  که می تواند در نسبت با فطرت الهی و در تعامل با ساحتهایی چون دین و ایمان به تعالی و تکامل برسد. اگر بپذیریم که حقیقتی در هستی وجود دارد و همه ساحتهای حیات انسانی از آن حقیقت  جدا نیست؛در آن صورت می توان با دیدی بهتر به مقوله  فرهنگ و هنر نگاه نمود و این نگاه باعث میشود که آگاهانه پای در مسیر فرهنگ و هنر گذاشته و با برنامه ریزی دقیق تر و عمیق تر از  فرصت ها استفاده  کنیم.
البته این نکته را هم نباید فراموش کنیم که فعالیتهای فرهنگی در هر جامعه دشواریها و شرایط خاص خود را دارد  و در جامعه  مجازی نیز علی رغم وجود برخی پارامتر های مثبت و غیر قابل انکار  این دشواری  به علت چهره به چهره نبودن  برخی مشکلات ویژه خود را دارد.
ما بقدر توان و اندیشه مان در در این راه می کوشیم و خواهیم کوشید  و تصور می کنیم اگر  جامعه ای نماز خوان (محبوبترین اعمال نزد خدا ) که نتیجه آن عمل به آموزه های دیگر دینی است، داشته باشیم؛  بسیاری از مشکلات فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، بهداشتی و ... رفع خواهد شد. 
امیرمؤمنان على (ع) هم مى‏فرماید: "هیچ عملى نزد خداوند محبوب‏تر از نماز نیست و ...( بحارالانوار، علامه مجلسى؛، ج 80، ص 13، داراحیاءالتراث، بیروت)
 لذا  بر آن شدیم در این روز با برکت  اولین  پیش شماره گاهنامه اینترنتی   با موضوع نماز رو با کمک دوستان و اعضای هیئت تحریریه گاهنامه تقدیم همه دوستداران  راز و نیاز با محبوب نماییم. 
 لازم است  گزارشی اجمالی  از سیر کار انتشار گاهنامه را  عرض کنم  تا خوانندگان محترم  بیشتر در جریان  آنچه که اتفاق افتاده باشند.  واقعیت این  است که  فکر انتشار این گاهنامه  با هدف ترویج فرهنگ نماز خوانی ، تقریبا به  بیش از چهار ماه پیش بر می گردد و این ایده در جلسه تیم مدیریت کلوب نماز که یکی از محبوبترین کلوب های سایت کلوب دات کام است مطرح شد و به تصویب رسید  و پس از آن  در سایت کلوب مطرح شد و خوشبختانه بسیاری از اعضای کلوب نماز اعلام امادگی نمودند و به ترتیبی که خدمتتان عرض می کنم کار ادامه پیدا نمود:
1)      انتخاب دبیران موضوعات مختلف
2)       انتخاب سر دبیران  که بعد از این انتخاب کار  سرعت بیشتری گرفت
3)       ایجاد یک کلوب مخصوص دبیران و اعضای هیئت تحریره
4)       ارسال مطالب توسط  اعضای  هیئت تحریریه در تایپکهای مجزا برای هر موضوع
5)      تایید مطالب و  ارائه در گاهنامه
در پایان حمایت و همراهی همه دوستداران ترویج فرهنگ  دینی مخصوصا سر دبیران و دبیران  بخش های مختلف گاهنامه را ارج می نهیم و سپاسگزار همه کسانی هستیم که در راه نشر و ترویج  فرهنگ و معارف دینی و قرانی ، مخلصانه و دلسوزانه در تلاش و کوششند؛ یاریگر ما بوده یا خواهند بود  و  خدا را بسیار شاکریم که به ما این نعمت را داد که  توفیق سخن گفتن در مورد نماز این  واجب الهی  را پیدا کنیم.
یا حق






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ